Svar

2009-01-29 22:14:22
Anonym:
Hej, jag ska köpa Canon EOS 1000D. Är den bra? Ska jag köpa ett kitobjektiv eller ett annat objektiv som inte ingår? Tacksam för svar ;)
Fin blogg föresten (;
Svar: Canon EOS 1000D är verkligen en jättebra nybörjar kamera. Personalen sa till mig att om det är mycket inställningar och möjligheter man är ute efter så ska man inte satsa på en sådan, men om man är nybörjare när det gäller systemkameror går det lika bra att köpa en 1000D, som är väldigt enkel att förstå osv.
När det kommer till vilket objektiv du ska välja tycker jag att de som följer med duger väldigt bra till och börja med. Man kommer ganska långt med det, men sen lite senare kan man börja satsa på ett lite dyrare objektiv när man vet vad man behöver. Så, det beror ju ganska mycket på dig. Men jag tycker i alla fall att det är en bra start, det räcker liksom.
Tack! =)

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin