Bloggtorka

2009-04-21 21:33:14
Som ni märkt har jag vart jävkligt off med bloggingen de senaste dagarna. Jag har ingen lust att blogga när ingen kan kommentera och min design är bara halvklar. Orkar inte fixa med det. Är så less på att blogga utan respons, för det är ju det som får fram viljan. Varenda ynka kommentar. Så nu vet jag inte hur det blir, antingen startar jag en ny blogg eller så väntar jag på att det där med kommentarerna ska fixas, vilket de kanske inte kommer. Jag har kontaktat blogg.se, men inte fått något svar. Så surt

Förresten, jag har strykt kläder idag! Duktigt av mig, förtjänar en belöning. Men i alla fall så typ spydde vårat (nya) strykjärn ner min tröja, så den blev helt lortig. Skulle ha den imorrn ju. Får tvätta den och hoppas att den inte blir skrynklig. Vore synd, jag som hade förbrett min outfit så väl ;)

Vi ses!

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin