Muskö

2009-04-13 19:39:04
Förlåt allihopa! Jag har grymt bråttom i torsdags när vi skulle dra till Muskö och släkten, hann inte säga hejdå. Som lite plåster på såret blir den något utav en liten bildbomb. För att sammanfatta påsken, liksom.


Vi hade grymt bra väder. Hela tiden. Solglasögon på!


Humlorna var igång för hela slanten. Det var myggorna också


Så här kan det se ut när jag hoppas studsmatta


Vårtecken. Härligt!




Måla päskägg


Ner till (öster)sjön på påskdagen och grilla är enligt farmor något vi gjort varje år och enligt farfar något som aldrig hänt. Dom är roliga dom haha


Påskpresenten fick följa med ner så jag hade lite tidsfördriv. Egentligen fick jag bok 1 också i samma serie, men den hade jag redan så jag sålde den till faster som också gillar fotografering och tjänade 2 hundringar. Tumme upp!






Sitta ute på trädäcket i solen med en glass och en tidning är livet. Äffären har lite tidningsbrist så då får man helt enkelt ta det man kommer över


Hoppas ni haft en skön påsk GULLUNGAR. Hoppas inte inte fick ont i ögonen av alla bilder.

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin