Rubrik

2009-01-28 21:52:47






Lite bilder från dagen. Är fortfarande genomförkyld, men gick till skolan ändå. Måste verkligen vila min röst, är så himla hes. Har vart med Emilia och Lotta idag också, och det blir ju en hel del flamsande då ;) Menmen... Måste verkligen hoppa in i duschen nu, är lite efter i kvällsplanerna. Ville lägga mig 8, men hur enkelt var det? Sen när klockan är efter 9 tänker jag "äsch, det är ingen idé att lägga mig nu för jag blir ändå lika trött imorgon". Suck. Krya på mig, puss

kommentarer

Sofie
2009-01-28 23:18:33

snygga bilder! :)

Anonym
2009-01-29 21:51:11

Hej, jag ska köpa Canon EOS 1000D. Är den bra? Ska jag köpa ett kitobjektiv eller ett annat objektiv som inte ingår? Tacksam för svar ;)

Fin blogg föresten (;


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin