Onsdag

2009-01-14 22:00:10
Förlåt, har vart så himla efter med bloggandet, men jag har vart med kompisar och haft mycket annat att göra. Jag väntar starkt på min nya datum som troligen kommer komma IMORGON! Yey. Älskar positiva överraskningar, men vem gör inte det? Ialf, och när den kommer ska jag försöka uppdatera lite oftare osv. Den här datorn vi har hemma i datarummet är så jäkla seg att starta, för hårddisken är ganska full och vi har många pogram som segar, vill jag lova. Så jag sätter mig oftast endast om den redan är på. *lat*

Idag på gympan fick vi dansa med nian. Herregud. Svettiga killar med dåliga andedräkter. Jaja, det är bara att bita ihop.

Måste snart sova, var så himla trött imorse, så jag klarade mig knappt upp ur sängen. Fast det gör jag alltid. Och så tänker jag "Ikväll ska jag lägga mig tidigt, så jag är lite piggare", men det sker aldrig. Okej, 22.00 kanske inte är sådär jättesent, men tonåringar ska ju sova länge, säger de.

Nu ska jag sluta babbla. Det kom som en iskall vattenskur över mig nyss, då jag kom på att jag har en engelsk-läxa att göra. Damn!

Puss gonatt!

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin