Hallon

2009-01-23 17:57:20

Helt fel datum. Vi åt hallon på nyårsafton.
Förresten har jag faktiskt redan fyllt en kartong med grejer och en papperskasse med böcker. Jag har inte så mycket grejer att packa faktsikt. Det mesta av mina grejer ligger i min byrå och dom låderna bär vi som dom är. Jag har alla elektronikgrejer kvar. Lampan, TV:n, cd-spelaren, lamorna, väckarklockan. Det blir ganska mycket ändå. Sen har jag lite andra smågrejer kvar också, men enligt mina planer kommer det gå ganska snabbt med dom. Orkar inte packa mer för tillfället. Nördar lite dator iställer ;) Snart ska vi äta lite god wook. Gott. Kyssar

kommentarer

Olivia
2009-01-23 18:42:08

Åh, tack så mycket för tipset! ^^<3


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin