Torsdag

2008-10-23 20:09:03
Ibland kan det komma sånna där riktigt dåliga dagar... Ni vet, sånna som bara går dåligt och man tycker att man är jätteful? Håret är fult, du har ingenting att ta på dig, du har upptäckt att det börjat sticka upp små, irriterande pormaskar i pannan, du försöker gömma den med luggen, vilket är hopplöst eftersom den bara delar på sig. En sån dag har jag idag. Jag har duschat bort det mesta nu, men jag har en hel del saker på listan som återstår att utföra. Jag ska packa inför sthlm som jag åker till imorrn, jag ska se på andra avenyn, skriva klart en svenska läxa, städa lite på rummet osv, osv. U-S-C-H! Jag önskar att sånna här dagar aldrig skulle kunna uppstå!!!! Allt är bara kaos just nu.... Måste försöka ta det lite lungt. Min vecka har vart ovanligt hektisk.
Puss

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin