One of us is gonna die young

2008-10-12 00:09:56
Det kanske blir en trend att jag skriver låten jag lyssnar på som rubrik?
Hur som helst tänker jag gå och lägga mig nu. Var förbannat trött imorse, då pappa väckte mig (för tidigt!).
Ska ju hem till mamma imorrn, så jag ska packa och kanske städa lite, nivet. Något jag inte vet är om mamma har fått bredbandet att funka.
Okej, ni som läser fattar nog inte vad jag pratar om, så jag tar allt från början --> mina föräldrar är skilda sen typ 7 år tillbaka, och jag har nu flyttat med mamma ut från vårt lilla område in till stan (ca en mil). Det är inte så att vi typ bor på landet. Man kan jämföra som stockholm och nacka. Fast mycket mindre. (Ja, jag har en viss förmåga att krångla till mina förklaringar). Men vi har ialf flyttat till stan, så det är lite si och så med bredband och sånt. Det skulle funka sen i onsdags, men man kan aldrig vara riktigt säker när det gäller sånt där.
Jaja, gonatt på er nu och sov gott!

kommentarer

Jessica
2008-10-12 14:35:34

Yeesss! :D Vad kul att du har börjat blogga igen! Jag diggade din förra blogg. ;) (www.diisease.blogg.se)



Jobbigt att bli väckt tidigt. :/


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin