En lördagskväll...

2008-10-11 18:20:33
Nu är mina cupcakes klara, och vet ni vad? Jag tror att de är riktigt goda! Jag smakade på själva krämen man har ovanpå, mums, var det!
Vad händer på en vanlig lördagskväll hemma hos mig då? Joo... Jag brukar mest softa och ta det lungt. Kolla på TV, käka godis och bara må bra. Det är ju sånt helger är till för, inte sant? På tal om TV, förresten, någon som vet om det är något sevärt ikväll? Brukar det inte vara Svensson Svensson? Många frågetecken här i livet.
Nej, hörrni, nu är det snart middagsdags. Det blir pasta av nåt slag.
Ha en trevlig lördagskväll, allesammans!



(bild från google)

Cupcakes, yummie! Fast mina blev kanske inte sådär fina, men de smakar nog gott ialf!
 

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin