Kevin vs Alice

2008-12-12 11:44:57

(bilder från tv4.se, kollage av mig)

Hej på er! Ikväll gäller det! Vem ska ta hem segern i idol 2008? Personligen tycker jag att Kevins utstrålning slår Alice, men de båda har väldigt bra röst. Egentligen skulle jag och mamma gått på finalen i globen, men vi orkade inte ta oss dit :P Biljetter och sånt var klart, men vi struntade i det. Och tur var väl det? Med min onda hals skulle inte jag vilja sitta i ett fullsatt globen och skrika. Skönare att kolla hemifrån. Och så ska ju jag vara med i luciatåget i morgon. Är inte ett dugg pirrig faktiskt. Har inte tänkt så mycket på det, då det vart massa annat ivägen i min skalle.
Snart hoppas jag att mamma kommer över med lite halstabletter. Har fortfarande mördande ont. Det är så jobbigt! Försökte få i mig någonting, men min onda hals vägrade. Jaja.. Hoppas jag blir frisk till imorgon iallafall. På morgonen är det alltid en tradition för oss att kolla på luciatåget på TV och äta lussebullar och pepparkakor. Mums! Sen ska jag och mamma julhandla på stan. Det tackar man inte nej till! Och sen på kvällen klockan 9 är det som sagt luciatåg. Rolig dag! Om min hals går över, vill säga...
Hoppas i alla fall att ni mår betydligt bättre än mig! Puss!

kommentarer

Julia
2008-12-12 20:15:02

jag har ingen åsikt alls om vem som ska vinna, jag tycker dom ska lägga ner allt


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin