Utmanad

2009-03-01 19:18:00
Jag blev utmanad av Felicia.


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon har gjort. Du får inte heller skriva samma svar två gånger eller skriv ditt egna namn som svar. Lycka till!

1. Vad heter du? Amanda

2. Ett ord på fyra bokstäver: Amor

3. Flicknamn: Anna

4. Pojknamn: Anders

5. Yrke: Arbetsförmedlare

6. Färg: Aqua

7. Klädesplagg: Aftonklänning

8. Mat: Ansjovis

9. Sak i badrummet: Avlopp

10. Plats/Stad: Avesta

11.  En orsak att vara sen: Ansvarslös

12. Något man skriker: Akta!
 
13. Film: A walk to remember

14. Något man dricker: Alkohol

15. Band: Abba

16.  Djur: Apa

17. Gatunamn: Artellerigatan

18. Bil: Audi

19. Sång: Absolutely no decorum


Jag utmanar:
Anna, Olivia, Felicia, Evelina & Emma

kommentarer

Emma
2009-03-01 19:58:05

Orkar inte skriva kommentarer till alla inlägg jag missat :c

Åh, kul att du utmanat mig :D



Fina bilder i alla dina inlägg dessutom <3

Evelina
2009-03-01 22:32:39

Jag orkar inte. >.< Kanske gör den sen! :D

Och jag förståååår din lycka!! <33


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin