Torsdag

2009-03-26 18:14:58


Torsdag idag =)
Det är helt underbart - vi kan cykla till skolan nu! Fast jag vet inte om det kommer gå imorgon, det ska tydligen börja snöa, men ändå. Det är så himla drygt att gå en timme fram och tillbaka per dag! Medans det tar 20 mintuer fram och tillbaka på cykel. (Okej, kan hända att vi går väldigt segt, men det blir automatiskt att bena inte vill röra sig genom den kalla, råa luften). Känns så konstigt att det är fredag imorgon. Det var ju måndag nyss? Men skönt, ska det bli i alla fall!
Vet ni vad otroligt duktig jag har blivit? Jag gör 30 situps per dag! Jag borde få någon sorts belöning. Men jag behöver i alla fall komma igång lite. Ut och gå långpromenad 2 gånger i veckan + 30 situps per dag är väl inte så illa? Inte om man är jag i alla fall.
Förresten, någon som vet i fall det är något kul på TV ikväll? Känner mig tittar-sugen. Har vart det hela veckan.
Nu ska jag försöka hitta på något i alla fall. Ha det gött sötisar! Puss

kommentarer

Johanna
2009-03-26 18:58:54

Jag älskar din blogg, och dina bilder är så jgklfdgjk fina! :O

Olivia
2009-03-26 19:34:44

Tack! :D älskar den. Hihi här med, iskallt ju! <3 asfin bild


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin