Nybadad

2009-03-07 14:43:03


Sitter här framför min lilla dator och lyssnar på We Are The Ark skivan. Har "just" badat (det var ca 40 minuter sen jag gick upp ur badet, men var inte klar med all insmörjning och nagellacksgrejsingar och allt - ni vet).  Ska snart på allvar börja fundera på vad sjutton jag ska ha på mig kväll, men jag hittar väl på något bra. Även fast garderoben är full av helt okej kläder finns det aldrig något man vill ha på sig. Max 1 plagg man skulle kunna tänka sig. Framförallt så har jag 0 finkläder. Får alltid sno av mamma (ja, jag vet, det är sorligt att jag kan ha mammas kläder...). Hur som helst. Har spanat in en klänning av något slag som går i rött och.... blått eller något, rutig. Får se. Nu ska jag snart lacka naglarna. Puss hejdå!

kommentarer

Sophie
2009-03-07 18:48:10

Jag gillar verkligen din blogg! Jätte fina bilder. :]

Men du, vem har gjort din bloggdesign? Har du gjort den själv? Den var super snygg.

Sophie
2009-03-07 21:35:04

Sv: Okey. Brukar du göra bloggdesigner åt andra? ;]

emma
2009-03-08 13:56:50

vilken fin bild <3

emma
2009-03-08 15:16:58

sv: jag vet inte hur man får bort den då :< när jag skapade min blogg fanns det ingen sån där. du måste nog satt dit den.



skulle du kunna göra en header till mig? bara en enkel.


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin