Fredag

2009-03-27 17:50:42

Hej så sötingar! Har just fotat lite (resultat ^) och nu sitter jag här och redigerar och lite andra små saker. Hur har eran dag varit? Jag har haft en ganska bra dag, förutom att det typ rasat snö från skyn hela dagen vilket är desto mindre bra. Som tur var slapp vi gå till och från skolan så lite tur hade vi. Vad ska ni hitta på ikväll? Jag ska nog jobba lite på omslaget till en tidning vi gör i skolan som vi ska skicka in till NWT för man kan vinna pengar till klassen typ. Kom på igårkväll vid 10-tiden att satan också! Jag har ett tidningomslag att göra också. Som tur var räcker det i fall jag gör det över helgen. Jag har noll inspiration men det får väl funka ändå. Sen ska vi äta hamburgare och se på Så Ska Det Låta, vilket är ett måste för Pappa på fredagskvällar. Det har bara blivit ren tradition att sitta med och kolla, liksom. Aja. Nu ska jag läsa lite olästa inlägg på Bloglovin. Såg förresten att jag har 9 prenumeranter nu! NIO! TACK underbara folk som vill följa min blogg, det betyder så himla mycket, ska ni veta!
PUSS

kommentarer

Emma
2009-03-27 18:18:14

Du tar så himla fina bilder :)

hoppas du får en bra dag

A A N N I E M A T I L D A ♥
2009-03-28 13:00:31

vaacker bild verkligen , och bilden under var mysig ! :))

EMLIS
2009-04-08 15:06:21

Jätte söt bild! :)

Besök min blogg, premunera gärna på den genom bloglovin.se för att ta del av mina bilder.

Uppdatering sker varje dag & ni kommer inte bli besvikna.


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin