Säfsen

2009-04-06 15:04:12
Hej :D
Uppdaterade inte igår när jag kom hem, hade ingen inspiration eller någonting så jag sket helt enkelt i det. Men vi har i alla fall haft det supermysigt i Säfsen, åkt mycket skidor och så. Bland annat övervann jag min rädsla för sittliftar som jag inte kunde åka förr och så har jag åkt en svart backe. Håna mig bäst ni vill, men jag är stolt, haha.
Orkar inte berätta så utförligt om hela resan, det blir bara trist att läsa men som jag sa har vi haft det jättemysigt.
Nu - lite bilder på min kusin Frida som är 8 år (fyller 9 om lite drygt en månad). Sjukt överredigerade, men jag gillar dom!









Visst är hon fin? =)


kommentarer

Evelina
2009-04-07 00:24:50

Åh, min syster är SÖT!


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin