Besöksrekord!!

2009-01-28 22:57:48

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; jag vet att ni tycker att det är lite, men för mig är det mycket! Som ni ser har jag inte alls många besökare, men jag blir alltid glad när det är besöksrekord, trots att ribban ligger ganska långt ner.

Jag tog en liten fuskdusch och duschade endast håret, eftersom jag duschade kroppen tidigare idag. Tyckte att jag var ganska smart. Fast det tyckte jag inte sen, jag fick bara shampo och balsam i ögonen hela tiden. Men jaja, det gick. Orkade helt enkelt inte ställa mig i duschen, eftersom jag är medveten om att jag har en viss tendens att stanna där, gärna lääänge.
Nu måste jag verkligen sova, någon mer än jag som är dötrött? Börjar vanlig tid imorgon och jag kom på att jag har två läxor att göra. Jippie.
Puss

kommentarer

Lina Flodins
2009-01-29 10:16:59

Sv: ja jag bor i Karlstad :D


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin