Softa

2008-10-16 20:04:23
Hej bloggen! Hann inte med någon uppdatering igår, hade lite grejer att göra i nya rummet osv.
Hu är det med er? Här är det bara bra! Var med kompisar idag som skulle se lägenheten. Vi käkade lite god kladdkaka (med sprutgrädde!) yummie... Har blivit en riktig gottigris på sistonde, det får det bli ändringar på minnsann!
Hur som helst. Sitter här och softar framför datorn insvept i en varm och go filt. Precis som man vill ha det såhär på hösten! Väntar på att Andra Avenyn ska börja... Herregud, det programmet är ju världsbäst! Har följt det ett tag nu. Det blir liksom höjdpunkten på mina sön-tis och torsdagar. Följer ni det?
Förresten så går det riktigt bra med lägenheten här! Mitt rum är nästintillklart, har bara en hylla och en spegel att sätta upp. Också ska jag köpa en ny lampskärm sen, när dom får in den på IKEA. Den var nämligen slut när mamma var där i fredags. Jag lovar att ni ska få se sen när allt är klart. Juste! Ska även få in en TV som ännu inte är köpt också.... Får se när vi hinnre med det.
Vad har jag för planer för morgondagen då? Hm... Ska som vanligt till skolan, vi börjar 8.10 och går till 13.40 om jag inte minns fel. Efter det tar jag som vanligt bussen hem och sen är det tänkt att jag ska gå på någon sorts mini-konsert-festival här i närheten. Min brorsa ska spela, och det får man ju inte missa! Och så ska jag dit p.g.a en annan anledning också, men det berättar jag inte :D
Ha en underbar kväll, ni. Puss!

kommentarer

Tina
2008-10-17 17:15:50

Idag är det fredag, bra va?



http://tinypic.com/player.php?v=15xkad3&s=4


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin