Amanda goes damp

2008-11-25 18:34:47
Hej hörrni.
Jag är så j*vla förbannad! Ni kanske har läst tidigare att jag haft problem med att ladda över bilderna från kameran, och idag, hände det igen. Mitt fullladdade batteri tog slut mitt i allt! Jag vet inte vad som är felet, har inte använt kameran sen jag laddade batteriet sist. Först satte jag på kameran och försökte ladda över bilderna, men det blev bara fel, så bilderna kunde inte laddar över. Jag stängde av kamerna, försökte lite senare och då gick det inte att sätta på, för då var batteriet tydligen slut! Jag blir så förbannad! Någon mer med samma problem? Tips, någ

kommentarer

julia
2008-11-25 21:45:11

svar: tack detsamma (:


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin