Twilight

2009-01-06 20:54:48

Kom nyss hem ifrån bion, J*vlar vad bra film! Edwards skönhet... MMMMM! Älskar den! Måste ses igen. Om och om igen..
Någon gång under den sista halvtimmen spyr tjejen bakom oss. Det luktade gott... Mm.... Eller inte. Det var nästan så man spydde själv. Fast, hon kunde ju inte ro för det. Men ändå. Det störde såklart koncentrationen lite.. Får som sagt se den någon annan gång igen.

Just nu sitter jag i farfars gamla skjorta. Mys. Ska snart se drömkåken - hehe. Jag är lite osäker. Är det imorgon skolan börjar? Haha, bra att jag har koll. Det kommer suga i vilket fall som helst. Skolan är hemsk. Och tanken på matte med Maud får min hjärna att kortslutas. Usch.... Jaja. Jag överlever... kanske.

Ska gå nu. Pusshej


kommentarer

Jessica
2009-01-07 09:46:08

Twilight är bäst! :D <3

frida
2009-01-07 12:54:59

alla verkar älska twilight! har nog inte hört någon som inte tycker den är bra.


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin