Torsdag

2009-01-15 22:28:49
Hej sötisar!
Hur har eran dag varit? Min har  varit toppen! Först var det skola som vanligt, tråkigt men sant. Sen var jag med min kompis Filippa, som flyttat till en annan skola, vi hade det jättekul =) När jag kom hem väntade min nya dator på mig innanför dörren. Soft! Sitter här vid den nu,  och vi försöker bekanta oss lite. Jag överdriver verkligen inte när jag säger att jag älskar den!
Den har en inbyggd webcamera, vilket är super. Så vem tror ni det var som verkligen inte kunde hålla fingrarna borta från den? Jag förstås. Har redan tagit lite kort. Okej, jag är otroligt ful i min säng, trött och utmattad, men ni får leva med det.





Haha. Jag är trött, men det lär bli ett tag till här i sängen men datorn i knät. Ska skaffa firefox och msn och lite sådana grejer. PUSS!

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin