Söndag kväll

2009-01-18 21:42:31
Jag vet, mina rubriker är alltid så tråkiga, men det är svårt, dedär. Har precis gjort i ordning en iskaffe som jag ska dricka imorgon bitti, det känns lyxigt. Lite New York, eller nåt.
Jag önskar att jag kunde krypa ner i sängen med desamma och kolla på en film, men jag har endel grejer kvar att göra. T.ex packa till mamma. Suck. Det är så sjukt jobbigt att skickas fram och tillbaka vecka ut och vecka in. Sen är det alltid en massa grejer man har glömt, man orkar aldrig packa upp den stora väskan med nödvändiga saker som står någonstans mitt på golvet och tillslut ligger allt som då varit inne i det utspritt i hela rummet. Det känns som om man aldrig har tid att packa iordning sig försen det är dags att åka till nästa igen. Men jaja. Jag får stå ut några år till.
Nu ska jag packa. Puss

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin