*rubrik*

2009-01-04 21:45:32
Alltså, det här med rubriker! Skitsvårt ju!
I alla fall. Var ju på bio tidigare ikväll, såg "Allt flyter". Den var en gnutta överskattad, såg roligare ut på reklamen. Men den funkade väl. Hade hellre velat se Twilight.
Sen åts det. Fick välja mellan thai, pizza och hambrugare. Kände mig duktig när jag valde thai, det kändes mycket fräschare.
Imorrn ska vi åka hem härifrån... Ska bli skittrist. Känner mig så himla hemma här, känner mig fri. När jag kommer hem ska jag ha Harry Potter maraton. Yey!
Juste.. Var tvungen att köpa en tröja som jag såg på Åhléns förut och ett par solglasögon. Kan verkligen inte hålla mig ibland, men när man har en farmor som pröjsar blir det så. Hehe.
Trevlig kväll. Puss

kommentarer

Olivia
2009-01-05 22:45:01

Synd att filmen inte var dom du hade väntat dig, men är det någon film du rekomenderar?

Kram!

Anonym
2009-01-06 12:42:59

Sv: Ja, jag håller med! Alla de filmer du nämnde är skitbra. Vill du förklara lite vad What happens i vegas handlar om? :)

Olivia
2009-01-06 20:54:48

ja okej då ska jag nog se den:)!!! tack


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin