Idag

2009-01-31 14:18:39


Jag, min bror och pappa åkte till stan imorse, för Philip (min bror, alltså) och hans kompis skulle hjälpa mamma med att flytta grejer till nya lägenheten. När vi hade släppt av dom gick jag och pappa runt på stan lite och letade efter lite grejer. Vi var bl.a inne på Knastret, som är en skivaffär med begagnade skivor. Där kan man hitta skivor och dvd:er som inte längre finns i affärerna. Jag hittade en skiva med Guns n' roses, men jag var för snål för att köpa den, hehehe. Vi fikade lite på Wayne's Coffee också, tog en Mocha Frappe och en Devils Cake eller nåt hette den. Dom har så himla goda grejer där, synd bara att man alltid måste betala över 60 spänn för en fika.
I alla fall. Jag har så tråkigt här (därav den täta uppdateringen). Men nu ska jag försöka hitta på något. Kanske fota eller nåt, men jag har inga ideér. Adios

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin