Goodbye 2008, Welcome 2009

2009-01-02 00:09:25

2008



JANUARI
Året började dåligt, mitt älskade marsvin, Snuttan, dog, 5 år gammal.
Jag hade en väldigt svart klädstil, lyssnade på Ramones, The Ark, HIM m.fl. Minns inte så mycket av den månaden, eftersom det inte hände något mer speciellt.
 


FEBRUARI
Har inte alls mycket att säga om denna månad. Fotade mycket med min extremt dåliga kamera, 5 mp. Var mycket med mina kompisar och tog väl hand om mitt andra lilla marsvin, Skrållan, som just blivit ensamstående. Körde fortfarande på samma musik och klädstil.
 


MARS
Mitt fotointresse började bli lite mer seriöst, även fast jag bara hade mig dåliga kamera. Men då tyckte jag såklart att jag tog enastående bilder. Skrållan blev större och större. Min svarta klädstil fortsatte och jag blev mer och mer besatt av HIM.
 


APRIL
Runt April blev jag lite mindre svart och lite mer rosa (hosthost). Powerpuffpinglorna gillades!
 


MAJ
I maj blev jag mindre rosa och mer vanlig. Skolan flöt på och jag fortsatte fotografera med min usla kamera. Hade fullständig Ark-hysteri
 


JUNI
Mamma fyllde år, jag började fota med hennes nya kamera istället, en 10.1 mp casio. Tyckte att jag själv var super! Blev bara vanligare och vanligare i stilen. Skrållan var söt =)
 


JULI
Forsatte fotografera. Blev nästan lite besatt av mode ett tag.. hm... Jobbade mycket på solbrännan!
 


AUGUSTI
Skrållan fyllde 1 år!!! Blev bränd. Åkte på Soliden Rock (en pyttefestival i mitt område) och blev kär! Gillade Mr.Big!
 


SEPTEMBER
Jag fylle 13 år. Lyssnade på Ramones, The Ark, Mr.Big, David Bowie m.fl. Var besatt av mig hatt. Såg en snygg kille vid Ica
 


OKTOBER
Min bror fyllde17. Jag blev så in i h*lvetes sjuk. Vi flyttade
inga intressanta bilder


NOVEMBER
Fick min älskade, efterlängtade kamera! Pappa fyllder år. Skrållan mådde bra, alla mådde bra. Jag var hos farmor. Bra månad! Fick också se Augusti-förälskelsen igen! Fotade en hel del!
 


DECEMBER
Firade jul i Mora. Fotade. Gosade mycket med Skrålls.
 


Det var mitt år! Oinnehållsrikt, vill jag sammanfatta det. Hände lite andra, mer tragisga gejer också, men det är för privat. Det var faktiskt varit ett tråkigt år... Arvikafestivalen ska egentligen vara med någonstans, men jag hade inga bilder och kommer inte ihåg när det var.


2009
Ser väldigt ljust mot 2009! Vill uppleva mycket fotografering, en härlig tid i Malmö, trevlig uppfattning i den nya lägenheten vi ska flytta till (ja, vi ska flytta igen). Osv. Har några nyårslöften:

♥ Gå ut och gå 2 gånger i veckan
♥ Bara äta mörk choklad som godis på lördagar
♥ Ta hand mer om mig själv och min kropp
♥ Se till så att jag mår bra och har roligt!
♥ Ta hand om de andra runt omkring mig
♥ Bli bättre på att hålla kontakt med folk

Får se hur det går..
Ha ett trevligt 2009, ni andra också! Imorrn bär det av till Sthlm tidigt, så vi ses inte försen jag kommit dit och fått tag på en dator. Puss!


kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin