På Muskö

2008-10-26 12:17:54
Hej bloggen! Har vart superduperdålig på att uppdatera de senaste dagarna, men jag har vart på Muskö (en ö utanför sthlm) hos min farmor&farfar i deras sommarstuga och har inte haft tillgång till internet. Men nu har jag äntligen lyckats sno åt mig brorsans laptop med mobilt bredband, så jag kanske överlever.
Hur mår ni?
Men mig är det bara bra. Blev jättesugen på mörk choklad förut så jag hängde med farfar till affären och köpte. Det är något speciellt med min kärlek till mörk choklad. Mums!
Ikväll drar jag och farmor in till sthlm... Måste ju ta en titt på nya Nacka Forum ju! Farmor och farfar bor ju i Nacka så...
Jag har alltid älskat Nacka Forum! När vi åkte upp till farmor och farfar spenderades alltid hälften av tiden där i forum och shiet vad jag älskade det! Tyckte att det var bäst helt enkelt...
Well, well.
Vill också gratta Jasmine i efterskott, som fyllde år i fredags! Hennes blogg är väldigt bra! =)
Nu har jag inget mer på hjärtat, så jag tar och rundar av här.
Puss på er <3

kommentarer

Anonym
2008-10-26 18:59:17

vrsg :)

Jasmine
2008-10-27 14:01:59

sv; åh tack ,visste inte!! söt du är<3 Brukar du läsa min blogg?:O


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin