Måndag

2008-10-13 15:38:08
Hej på er! Hur har ni haft det idag?
Själv har jag vart i skolan som vanligt, började 8.40 och slutade 14.20, härligt att gå kortare när det är måndag.
På gympan hade vi coopers, usch och fy! Behöver jag nämna att jag har sämst kondition i Sverige? Oh God, det var jobbigt, kan jag lova! På spanskan kollade vi på Scooby Doo eller hur fasiken det stavas. Tecknat som grädde på moset. Seriöst, vi går i sjuan! Dessutom var den på spanska också, man fattade ju väldigt mycket! >not< Vet inte vilken liten skitunge som hade tagit med den till lärarna, men jag har hört rykten...
Sitter nu hr, ialf, dricker en varm kopp choklad, hoppade över Ben&Jerrys, ska försöka låta bli att köpa för det är dyrt.
Well, well, nu ska jag kolla runt lite på internet, så vi hörs kanske ikväll. Om inte, så imorgon!
Kisses
 

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin