Lördag

2008-10-18 13:24:07
Goddag på er! Har precis vart en sväng ute och kollat på diverse möbelaffärer och på en TV till mitt rum. Hittade en snygg, vit Samsung. Ska ner på expert sen och kolla lite mer. Köpte ialf två korgar till min bokhylla.
Vad har ni gjort idag?
Var ju på typ... något konsertliknande igår. Min brorsa spelade, och det gick väl bra =) Åkte hem ganska tidigt ialf, var så sjukt trött! Sen kollade jag på idol lite ialf, vad tyckte ni om att Yazmina åkte? (Vet inte om hon stavas så med det skiter vi i lite). Jag tyckte att det var bra, för hon gjorde ingen strålande insatts. Lars är ju ialf storfavoriten för mig :d Sjukt bra är han! Hon den där... Heter hon Alice? Hon är himla bra tycker jag!
Ajaa... Ska snart ta mig lite korv & bröd, sen ska jag ner på expert och åhléns. Puss! <3

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin