Forum

2008-10-27 14:10:27
Hej hörrni!
Idag var vi som ni kanske vet om ni läste inlägget under på nya Nacka Forum! Jesus Christ. vad bigt det var! Haha... Träffade på Carola också. Om det hade vart för 4 år sedann skulle jag bli helt galen och hoppa runt av glädje, jag var ett riktigt C-fan i mina yngre dagar. Fast nu har det övergått till Arken-fan.
Vad köpte jag då? Jo, en klänning (slash lång tröja?) och strumpbyxort, en vit och en svart tröja, mjukisbrallor, Body Lotion, dusch-kit och en sminkväska från H&M, 2 BH:ar, 2 trosor och ett nattlinne från Lindex och "A piece of cake" och "Systrar i Jeans 4:de Sommaren" (böcker) från Akademibokhandeln. Ni ska få se bilder sen, jag lovar =)
Måste bara nämna en till sak om Forum. "Wayne's Coffee" - vilken totalbesvikelse! Det är så sjukt mycket bättre hemma i Karlstad. Mocha Frappen var jätteäcklig och Chokladbollen smakade inget. Tummen ner för det. Men resten var bra ialf.
SKa snart åka dit igen, farmor ska göra något på banken, vi ska kolla lite på saker vi missade och handla mat.
Puss på er sålänge! <333 :*

kommentarer

Jasmine
2008-10-27 14:16:30

sv; tack!! kul att du gillar min sång:D<3


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin