28 oktober

2008-10-28 22:06:24
Jag fattar inte hur jag ska kunna hålla mig ända till imorrn med att berätta "hemligheten"!! Men jag måste verkligen hålla ut till imorgon. Kan heller inte berätta varför jag inte kan säga det, men imorrn får ni veta allt =) (inte för att nån bryr sig , men man kan ju låssas).
Vad gör ni nu?
Själv äter jag mörk choklad med smak av hallon. Mums! Jag försöker också kolla på Andra Avenyn, men mamma damsuger så det är svårt att höra. Missade kvällens program på TV:n. Är förresten hemma från Sthlm nu, som ni kanske förstod ;) Saknar redan farmor som tusan! Hon är bäst i världen!!! Ville bara säga det..
Imorrn kommer mina kusiner hit, fast de stannar bara i en natt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men något kul får man väl hoppas på. Innan dom kommer måste jag hinna städa en hel del och hålla på. Usch, vad tråkgt!
Men nu ska jag snacka lite framtida planer som kanske får mig på liiite bättre humör;
Jesus Christ Superstar som jag ska på i vår, själva Jesus spelas av Ola Salo (min största förebild, förutom farmor). Ska ner ända till Malmö för att kolla på den med mamma. Kommer bli superkul!
Kanarieöarna eller hur sjutton det stavas. Ska dit i April med Mamma, Bengt, Philip, Nina (Bengts (alltså Bengt är mammas "nye") dotter) och Ninas lille son som är 2 år. Snacka om soft!
Julafton! Ååååh, finns det något bättre?! Älska julen!

Puss hejdå!<3

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin