Lars

2008-11-08 00:00:15
Jahapp. Min storfavorit i idol åkte ut. Sad, sad. Och vad lär vi oss av detta? Ingenting, faktiskt. Jag fattar inte hur Anna fortfarande kan vara kvar istället för Lars. Okej, tjejen kan sjunga, men hon har bara gått bakåt de senaste programmen.
Fast Lars har ju själv, i och för sig, sagt att han inte vill vinna idol. Men ändå. Vad har jag nu att se fram emot hela veckan? Johan kanske.. Det återstår väl att se.
Men en sak jag är rätt säker på är att Lars kommer komma långt med sin musik. En sådan unik och speciell talang får helt enkelt inte gå till spillo.

Lars gör en slängkyss Foto: Daniel Ohlsson/TV4
(bild från tv4.se)

Vi älskar dig, Lars Eriksson! (Johan i bakgrunden ochkså, förövrigt)
 

kommentarer

Clara Sjögren ♥
2008-11-08 02:43:36

Grattis! Du blev Veckans blogg :D



♥♥


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin