Varm choklad

2008-12-01 15:44:38

Godeftermiddag.
Sitter här och lyssnar på Johans tolkning av "Free Falling", tycker att den är riktigt bra! (om man tänker bort Annalisas skrik i bakgrunden). Såg ni på idol? Isåfall kan ni ju inte ha missat AnnaLisa? Piiiiiiinsamt. Skulle jag tycka om jag såg på reprisen ialf. Herregud, lilla flicka. Fast jag kan ju själv medge att jag skulle gli exakt lika dan om Ola Salo sjöng så till mig. Hur som haver. Hinner inte sitta här jättelänge, då jag måste packa en hel del som ska till pappa, sen ska jag ut på stan och köpa lite godis till mina små paket. Efter det är det meningen att jag ska hinna gå på droppen också, vi ska planera lite för julmarknaden vi ska ha.
Så ha de gött! Puss <3


kommentarer

Emelie Talvis - e t a l v i s ♦
2008-12-01 17:10:47

sv: tack :)


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin