Söndag

2008-12-21 09:57:15
Godmorgon! Har precis tagit mig en varm dusch, klätt på mig kläder och är redo att starta en ny dag! Staden som gäller, ska skrapa ihop de sista klapparna innan det blir för sent. Jag har en viss förmåga att köpa alldeles för mycket och för dyra klappar till min familj, men jag tycker att det är så kul att ge bort grejer! Hehe. Det hade ju vart skönt med en slappdag idag, men skitsamma. Måste man så måste man.
Så, vad ska ni hitta på idag då?
Nu väntar frukosten på bordet. Ha en bra dag!

kommentarer

fanny
2008-12-22 10:17:05

Haha vad komiskt, jag älskar att ge bort julklappar och när jag äntligen är klar, är alltid plånboken tom. Det bara blir så, men jag kanske kan tänka lite mer ekonomiskt till nästa jul, hehe..

Ha en bra dag! =0)


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin