Sjuk

2008-12-10 14:09:28

Nu var det ett tag sen sist, igen. Suger på att hålla uppdateringen regelbunden, men det är så mycket läxor & luciaövningar, sen allt annat man ska hinna göra hemma. Har inte tillräckligt med tid till datorn. Men nu när jag är förkyld kan jag ju sno lite av min lediga tid. Fick gå hem från skolan, hade ont i huvudet, var tät i näsan och allmänt hängig. Känns en aning bättre nu. Ikväll var det menat att jag skulle först på droppens julmarknad som vi anordnat och sen på luciaövning. Men jag tror inte att det blir så. Får se hur jag känner mig sedan. Annars sitter jag här framför min dator och käkar lite gott juleskum. Mums! Ler åt tanken att mina klasskompisar ägnar sig åt gympa just nu. Något positivt med att vara sjuk i alla fall. Imorrn har jag spanskaprov, så jag måste öva. Fast det låter så sjukt lockande med ett varmt bad och lite ompyssling först.. Hm... Aja. Krya på mig. Puss hejdå

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin