30 december

2008-12-30 21:27:50

Oj, vad det var länge sedan! Har inte haft tillgång till internet över jul, så jag har inte kunnat blogga. Hur har ni det? Själv chillar jag här, framför datorm med en Svagdricka i handen (ingen jul utan Svagdricka!). Orkar inte berätta så utförligt om min jul, men jag kan ju i alla fall tala om vad jag fick i julklapp =)
Tröja, trosor, tidning, godis, 7 500:-, fotoskrivare, extrapapper och färg till skrivaren, Guitar Hero World Tour, UV-filter till kameran, läpptelefon, USB-minne, sopborste till mitt marsvins bur, 2 biokort, handledsvärmare, smink, fortsättning av min prenumation (stavning?) på FRIDA, rengöringstvåler, ringar, örhängen... Det är vad jag kommer på nu, men man glömmer alltid något.
Vad fick ni i julklapp?
Jag hade tänkt att köpa en dator för pengarna. Har kollat in en från DELL, får se hur det blir med det..
Nu är drickan slut, så jag ska ta mig lite Julmust i brist på annat.
Puss!


kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin