Lucia

2008-12-13 09:53:21
Godmorgon sötisar! Idag är det lucia.
Tittade ni på det på TV:n? Om jag ska
säga vad jag tyckte så tyckte jag att det
 var myyycket bättre förra året, året innan
det, två år innan det. Kortfattad; det var
inte ett bra luciafirande på TV i år!
De hade så få folk, och de sjöng konstiga låtar.
Allra mysigast var det när de sände från Mora.
 kta lucia-stämning!
Ikväll ska också jag gå lucia. Känner mig
fortfarande inte helt återhämtad i halsen,
men det ska funka i alla fall. Det har jag
bestämt mig för. Det är så sjukt roligt att
sjunga i luciatåg ju!
Innan jag ska till kyrkan ska jag och
mamma gå på stan. Lite julklappshandling
och sånt där annat nödvändigt.
Vad ska ni hitta på idag?
Puss



(Bilden snodde jag från Google)

kommentarer

sara/My
2008-12-13 14:21:50

Villken fin blogg du har!:)

checka gärna in vår.

kram<3

p.s lämna gärna en liiten kommentar:)


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin