Lips

2008-12-15 18:21:44

Gammal bild
Hej människor! Idag har jag vart i skolan som vanligt, det var Luciatåg. Höll på att garva på mig lite lätt. Inte så taskigt kanske, eftersom det var endel som var ganska oseriösa. Well, vad håller ni på med just nu? Jag försöker rensa datorn lite, minnet var näst intill porppfullt. Det går ganska bra faktiskt, fast jag vet inte hur jag ska lyckas ta mig igenom "Mina bilder". Suck.
Vet ni?! Jag slipper Spanska-provet! Woho! Behöver bara kolla igenom frågorna lite lätt *pustar ut*. Jag var ganska dålig på det man skulle kunna, så det känns verkligen som en lättnad.
Nu tror jag att det snart ställs fram Lasange på bordet. Puss!

kommentarer

Olivia
2008-12-15 19:34:41

Tack sötnos, detsamma! :*

Olivia
2008-12-15 19:41:44

Det är olika! Men kanske 50-60 per dag hihi, lite i know. Du? :D

Olivia
2008-12-15 20:01:24

Hahah, okej vad konstigt :0 Du tar grymma bilder.

Mitt rekord är 178, är asstolt haha. :P


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin