inte långt kvar..

2008-12-31 20:14:31
Godkväll!
Sitter här och kollar igenom lite bilder. Hade egentligen velat göre ett "bildspel" med bilder från året som gått, januari-december, men jag har inga datum på mina bilder, så det får vi skippa tyvärr. Jag vill ta jättehäftiga bilder på raketer, men jag tror att jag kommer misslyckas ganska hårt, eftertsom jag inte har något stativ. Jaja... Jag överlever. Jag ska ta kort på mig outfit också, så får ni se sedan. Inte så speciell, men jag kommer ändå inte ha något bättre för mig ;)
Ojojoj, vad det smäller utanför! Folk sjuter raketer som sjutton. Hehe. Vi är så orginella av oss så vi väntar till efter 23.00.
Snart blir det riktig mat tror jag, det serverades hummer till förrätt för ett tag sedan, och snart börjar det kurre i magen igen. Det blir älgkött och någon form av potatis. Gott! Sen har jag fixat massor av frukter och gott till efterrätt, typ, eller i alla fall ska det serveras på ett fat efter maten, så får man ta om man vill. På fatet ligger hallon, melon, physalis, sharon frukt, kiwi, vindruvor och mango. Till den kan man doppa i vit, smällt choklad! Gott.
Nej, hörrni. Har inget mer på hjärtat nu. Ha ett trevligt slut på 2008!
Puss

kommentarer


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin