Godmorgon

2008-12-11 11:08:27
Stannade hemma från skolan idag. Har megaont i halsen och näsan är tät. Just nu dricker jag varm choklad Mums! Ler lite åt att mina kamrater sitter med ett spanskaprov på bänken framför dom just nu. Det ger mig i alla fall lite extra tid att öva. Om jag hinner göra det innan jul, vill säga.
Lite senare ska jag försöka få över bilderna från kameran. Hoppas det funkar. Ska åka med den till OnOff sen, eftersom någonting är fel. Det funkar inte att ladda över bilderna utan att batteriet tar slut direkt. Aja.
Ha en bra dag. Puss

kommentarer

fröken s
2008-12-11 14:25:54

tror jag med börjar bli sjuk.

vad har du önskat dig i julklapp då? ;)

fröken s
2008-12-11 14:56:52

ah verkligen. förstör dagarna för en. förutom all uppsyn och betjäning ;)

jajust. finns så mkt jag önskar mig. kläder,skor,smycken,smink,kamera. lite sånt :)

Windows.
2008-12-20 22:51:27

söööööööööööööööööööööööööt 8D


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin