14 december

2008-12-14 09:09:20
Blev ingen bra uppdatering igår. Hade fullt upp. Först gick jag och mamma på stan, käkade en äcklig skink&ost-paj tillsammans med Philip och mamma på "T". Skinkbitarna var sådär äckliga, ni vet som i Billys pizza? Typ... gummi.
Sen gick vi hem, jag somnade framför TV:n, vaknade 1 timme innan jag skulle iväg till luciaövandet. Skulle hinna äta, fixa håret, packa ner alla grejer och annat småskit. Panik! Fast det fixade sig, såklart. Vi övade på Luciatåget i drygt 2 timmar. Sen kom alla, var inte ett dugg nervös. Allt gick väldigt bra (förutom några som började sjunga när man inte skulle, men det gör inget :P) och min hals klarade sig. Har faktiskt inte alls lika ont idag. Skönt!
Jag kaaaanske kan lägga in bilder från luciafirandet. Men bara kanske!
Puss

kommentarer

Jasmine
2008-12-14 11:54:39

sv: Taack så jättemycket!<3



überfin blogg du har btw!<3


lämna en kommentar här

NAMN
KOM IHÅG MIG

E-POSTADRESS (visas ej)


BLOGGADRESS


KOMMENTAR

trackback
bloglovin